zondag 9 juni 2013

The Body Shop bronzing powder 01

Een goede matte bronzer is een echt "must have" product dat in iedereen zijn/haar make-up tasje zou moeten zitten. Waarom? Wel een bronzer kan je huid ten eerste een zeer mooie gezonde bruine gloed geven zonder dat het te veel is (wat wel het geval is wanner je een foundation gebruiken die een paar tinten donkere is dan je eigen huidskleur) wat je er ook mee kan doen, is contouren: zo kan je je gezichtsvorm wat perfectioneren. Je jukbeenderen mooi laten uitkomen, neus versmallen, je onderlip wat voller laten lijken zijn een aantal van de talrijke voorbeelden. Ik gebruik mijn bronzer meestal hiervoor. 



Ik heb een aantal jaren geleden deze Body Shop bronzer in de kleur light matte 01 (de lichtste kleur) zeer veel gebruikt, toen zat hij wel nog in een andere verpakking. Deze bronzer heb ik toen helemaal opgebruikt, wat bij mij zelden gebeurd! Ik was er toen dus al heel tevreden mee. Nu de verpakking is vernieuwd, is misschien ook wel de kleur en samenstelling wat aangepast. Dat weet ik niet zeker. Maar desalniettemin ben ik met deze bronzer net zo tevreden als met de bronzer die ik vroeger gebruikte. En dat is nog steeds het belangrijkste!

Deze bronzer is een vrij lichte bronzer, wat voor dames (en eventueel ook heren) met een lichte huid perfect is. Hij geeft een mooie gebruinde gloed op mijn gezicht. Als ik er wat te veel van gebruik dan kleurt hij wel een beetje oranje. Maar dat heb ik met de meeste bronzers, ik denk dat dit komt door de  roze ondertoon die ik in mijn huid heb en bronzers zijn meestal warm van ondertoon.
Hier zie je hoe de bronze er uitziet wanneer ik hem heb aangebracht. Sinds ik de bronzer heb gekocht heb ik hem al elke dag gebruikt. Een echte musthave in mijn collectie dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten