dinsdag 25 juni 2013

Sleek Blush in Pixie Pink

Een tijdje terug was ik in een van de "Afro" winkeltjes van Antwerpen, op zoek naar make-up producten voor dames met een zeer donkere/Afrikaanse huid. Uiteraard was dit niet voor mij persoonlijk maar voor in mijn make-up kit die ik gebruik voor mijn werk als MUA (make-up artist). En in een van deze winkeltjes (eerste winkeltje op de Dambruggestraat in Antwerpen/Borgerhout) hebben ze ook Sleek make-up. En ik heb mezelf toen deze blush cadeau gedaan, het is soms moeilijk om niets te kopen (voor mijn persoonlijke make-up collectie) wanneer ik iets leuks gezien heb, ik kon dan ook deze keer de verleiding niet weerstaan. Maar tja, jullie weten vast wel hoe dat gaat ;-)

Ik heb voor deze blush 4,90€ betaalt, wat een zeer redelijke prijs is voor een blush die zo gepigmenteerd is! Deze blush is een mat roze blush. Het is een zeer felle blush en dus ook goed geschikt voor mensen met een iets/veel donkerdere huid dan mij. (haha... dat is niet zo moeilijk, ik heb nog niet veel mensen tegen gekomen die even bleek zijn als mij!)


Zoals ik al zei is dit een zeer gepigmenteerde blush. Dat heb ik wel graag. Ik weet dat veel mensen liever een iets minder gepigmenteerd product gebruiken zodat ze niet te snel "te veel" aan brengen. Als jij zo een van die mensen bent, dan is dit geen blush voor jou (tenzij je natuurlijk een vrij donkere huid hebt). Ik ben er zelf echt super tevreden mee. Ik hou zowaar van een felle blush maar ook ik moet uitkijken hoeveel ik er van gebruik. Maar dit zorgt er wel voor dat je langer met je product doet omdat je er minder van nodig hebt om een mooi resultaat te bekomen.

Kort gezegd ik ben echt heel tevreden van deze blush. Het is zo'n product dat door een zeer verschillend publiek (huidskleur) kan gedragen worden. Ook het feit dat hij volledig mat is, is in mijn ogen een voordeel, wil je graag wat meer glans dan breng je een highlighter aan, hou je van mat dan kan je het perfect zo laten. Sleek kan je ook online kopen op onder anderen boozyshop.nl, beautybyelke.be en vele andere webshops.


2 opmerkingen:

  1. Dat is een rouge waar je zeer tevreden mee kan zijn. Je kan ze ook gebruiken op de ogen wellicht voor een neon look, Veel plezier ermee ik hoop dat je ze vaak op je snoetje mag dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je mij de naam van dat winkeltje geven?
    Ik hou van die blush!

    BeantwoordenVerwijderen