dinsdag 4 juni 2013

Favorieten mei

 Dit zijn mijn favoriete beauty producten van afgelopen maand! Veel kijk plezier :-)

  • Essence I love Extreme mascara
  • Yves Rocher Lip Pencil 01
  • MAC Viva Glam Nicky Lipstick
  • ELF Peachy Keen Blush
  • The Body Shop Hand Cleanse Gel in coconut en aardbei
  • OPI Gargantuan Green Grape nagellak
  • OPI Feelin' Hot-Hot-Hot! nagellak
  • Kruidvat Nail Polish Remover quick& easy
  • Nivea Diamond Gloss shampoo en conditioner
  • Kruidvat Beauty Essentials Ceramic styler krultang

4 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten.. Ooh die groene OPI nagellak met onuitspreekbare naam als ik hem tegen kom is hij van mij =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik heb net een bloglovin account aangemaakt, dus als je mij hiermee wil volgen dan kan je dat :-)

      Verwijderen