zondag 19 mei 2013

Wauw, een eigen blog!!


Hallo allemaal!

Eindelijk heb ik de stap toch durven zetten en ben een eigen blog begonnen! Wat is dit spannend zeg! Ik zal me toch even voorstellen moest je me niet kennen van mijn youtube-kanaal "TheImagePartner"  ;-)



Ik ben Emma (24 jaar), ben een gediplomeerde visagiste en make-up artiest en het is dus niet te verwonderen dat ik een enorme passie heb voor alles wat met make-up en beauty te maken heeft. Daarom ben ik 3jaar geleden begonnen met het maken van Youtube filmpjes om mijn kennis en passie te delen met andere beautyliefhebbers.






Ik hoop dat je mij in de evolutie van deze blog nog beter gaat leren kennen en ik jullie natuurlijk ook.

Zo, veel leesplezier op mijn blog!

;-) Emma



12 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je de stap gewaagd hebt!
    Ik ga je zeker volgen (heb je blogloving?) want ik ben fan van je leuke filmpjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, Blogloving ken ik niet, ik ga er vanuit dat ik dat niet heb? Super leuk dat je me gaat volgen!

      Groetjes
      Emma

      Verwijderen
    2. Op blogloving kan je andere blogs volgen, omdat ik een wordpress blog heb is het moeilijk om die van jou te volgen maar met blogloving is het makkelijker =)

      Verwijderen
  2. Super leuk dat je ook een blog hebt!!
    Ik ga je volgen :).

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ik heb me via bloglovin ook op jouw super mooie blog geabonneerd! Ik ben er echt helemaal weg van, heel stijlvol! Van jou ga ik nog veel kunnen leren :-D

      Verwijderen
  3. Leuk leuk!
    Nog meer dingen om te lezen terwijl ik eigenlijk moet studeren =P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat is een goede ontspanning voor tussen het blokken door ;-)

      Verwijderen
  4. Ik volg je al eventjes op Youtube en 'k vind het super dat je nu een blog hebt! Ook vind ik het echt een pluspunt dat je kennis en diploma's hebt omtrent het onderwerp waarover je schrijft!
    Ikzelf rond dit jaar mijn cursussen Schoonheidszorgen, Pedicure, Kunstnagelstyliste en Visagiste af. Als je raad geeft in je artikels over producten, vind ik het belangrijke dat je een degelijke achtergrond hebt. Echt een pluspunt en een reden te meer waarom ik je blog zéker zal volgen! (Niets hatelijker dan blogs lezen met verkeerde info!)
    Heel veel succes en doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je zeer lieve reactie! Wauw jij zit ook niet stil precies, knap dat je zo veel cursussen tegelijkertijd volgt! Ik duim voor jouw!

      Verwijderen
  5. Leuk dat je nu blogt! Heel grappig ik dacht altijd dat het 'thelmagepartner 'was met een l, maar door je laatste filmpje (waar je je blognaam uitspreekt) heb ik door dat het geen L is maar een hoofdletter i: theimagepartner haha. Echt stom van me :p

    lesdeuxmoiselles.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach dat is niet erg.. Nu weet je dat het image is en niet lmage. Het is image van imago omdat make-up en beauty een belangrijk onderdeel is van het imago/ de uitstraling van een persoon. Hehe dan weet je dat ook ;-)

      Verwijderen
  6. Ik vind je blog heel erg leuk!! Ik ben hem nu ook aan het volgen op bloglovin! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen