maandag 3 juni 2013

Manicure Maandag: Roze glitter nagellak Hema

Glitters,de kleur roze, een hoger "Girly" gehalte kan je denk ik niet vinden. Ik zelf ben fan van beide! Dus wanneer ik in Hema dit roze glitterlakje zag kon ik de verleiding niet weerstaan, gelukkig kosten de Hema lakjes niet zo veel. :-P



De Hema nagellakjes hebben normaal gezien geen naam, wat ik heel jammer vind. Maar voor de verandering heeft dit lakje wel een naam en nummer! Goed gedaan Hema! Nu is de naam alles behalve spectaculair: 76 Glitter Pink, maar hé daar moeten we nu maar niet over klagen. Moets ik een naam mogen verzinnen voor dit lakje dan zou ik zo iets van " Totally Barbie, Cupcake Sparkles of Pink Disco" verkiezen, lekker cliché en kitscherige namen dus ;-) maar die volgens mij goed bij dit lakje passen ,welke naam zouden jullie verzinnen voor dit lakje? Ik ben benieuwd :-D

Het nagellakje is een transparant roze basiskleur met daar in 3 verschillende soorten glittertjes. Je heb minuscuul kleine zilveren glittertjes die je eigenlijk zelfs meer shimmer kan noemen. Deze vallen niet zo goed op. De tweede soort glitter is een medium, oranje glitter die ik zelf nog aan de kleine kant vind. De glitters die het meeste opvallen zijn grote glitters in de kleuren oranje, licht roze en zilver. Het zijn dus niet de glitters zelf die deze nagellak zijn roze kleur geven maar de transparante basis waarin de glitters zitten.  
NYC 200 Rosy Knows, O.P.I Italian love affair
Ik heb hier deze lak gebruikt als topcoat over twee roze lakjes. Ik heb gekozen voor een lichtroze nagellak en donker framboosroze nagellak zodat we duidelijk het verschil kunnen zien met verschilleden ondergronden. Wil je het lakje gebruiken zonder basiskleur er onder, dan heb je echter vele laagjes nodig en daarom heb ik dit ook niet gedaan. Ik heb hier een laagje van de glitterlak op zonder topcoat.


Voor ik deze nagellak ging testen had ik best wel hoge verwachtingen. Maar ik moet eerlijk zijn, ik ben een beetje teleurgesteld! Ik vind dat de kleur zowel op de donkere als op de lichtroze lak niet echt tot zijn recht komt. Jammer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten