maandag 10 juni 2013

Manicure Maandag: Love&beauty nail stickers

Iets wat tegenwoordig heel populair is zijn nail stickers. Vreemd genoeg heb ik deze zelf nog nooit uitgeprobeerd. Ik vind zelf de meeste van deze stickertjes een beetje te duur voor wat ze zijn. Gemiddeld kosten ze 7€ voor een setje. Die je dan ongeveer een 4-tal dagen kan dragen. Wat ik zelf een beetje geldverspilling vind. Voor dat bedrag kan je een leuk nagellakje kopen waar je veel meer manicures mee kan doen! Nu is er gelukkig een iets budget vriendelijkere variant op de markt en dat zijn deze nail stickers van Forever 21. Deze kosten maar 1.90€ wat toch een groot verschil is met sommige andere merken. 

Ik heb zelf nog nooit nail stickers gebruikt dus ik kan deze niet vergelijken met de nagelstickers van andere merken. Je zou dus kunnen zeggen dat ik op het gebied van nail stickers nog een "maagdje" ben ;-) Ook zal ik bij het aanbrengen even moeten uitzoeken hoe het juist moet. Kijken jullie even mee hoe ik het er van af breng?
 

OK....Here we go! Voor ik begin knip ik alle individuele nagelstickertjes los van elkaar. Zo kan ik beter zien of de nagelsticker bij het formaat van mijn nagel past. En het is gewoon een heel stuk gemakkelijker op deze manier.  Ik knip de nagelsticker een beetje bij zodat ze beter op mijn nagels passen.


Wanneer de sticker het juiste formaat heeft dan haal ik het plastiek laagje aan de bovenzijde er van af en haal de sticker van het papiertje. En dan is het eigenlijk gewoon de sticker op je nagel aanbrengen en goed aandrukken. Gemakkelijk toch?





Aangezien dat de nagelstickers een stukje langer zijn dan mijn eigen nagels heb ik het overtollige gedeelte gebruikt voor de nagels van mijn andere hand. Vergeet dan niet dat je de andere kant van de nagel sticker rond moet knippen zodat deze mooi bij je nagelriem aansluit. 


Wanneer je nagelsticker goed aangedrukt is, moet je zeker nog de randjes van de nagelsticker er af vijlen. En klaar is kees!  Dit herhaal  je natuurlijk voor al je nagels. 

Omdat ik elke nagelsticker voor twee nagels heb kunnen gebruiken heb ik nog een heel setje over, dat is leuk voor een volgende keer! 

En hier is het resultaat!


Het ziet er echt heel leuk uit! En het was heel simpel om aan te brengen. Ik heb geen last gehad van  plooitjes of vouwtjes. En wanneer ik de nagelsticker een beetje scheef had geplakt kon ik deze nog makkelijk opnieuw plakken. Ik heb hier geen topcoat over gebruikt omdat hierover niets op de verpakking stond.

Dan natuurlijk de ultieme vraag: blijven deze nail stickers lang zitten? Direct na het aanbrengen merkte ik bij sommige nagels dat de randjes iets naar boven/los van de nagel waren gekomen. Deze heb ik dan bijgevijld en dat heeft een beetje geholpen. De tweede dag zijn de randjes van al mijn nagels al wat afgebladerd en de nagelsticker van mijn wijsvinger van mijn linker hand zit er nog maar half op. Ik heb wel met deze nail stickers mijn haar gewassen en mijn keuken gekuist zonder dat ze los kwamen te zitten , dus dat vind ik een hele prestatie. Langer dan drie dagen heb ik ze niet gedragen omdat ze er dan echt niet meer zo mooi uit zagen. Maar nagellak blijft bij mij ook nooit langer dan twee dagen zitten. Ik ben zeer tevreden met deze nail stickers en kan deze iedereen aanbevelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten