dinsdag 11 juni 2013

Aankondigings-filmpje: Mijn blog

Dit filmpje is bedoeld om "officieel" aan te kondigen dat ik ben begonnen met bloggen! Sommige wisten dit al maar voor diegenen die nog niet op de hoogte waren, welkom op mijn blog! Ik ben echt heel blij met al de positieve reacties en steun die ik van jullie krijg, dus wil ik jullie hier natuurlijk ook voor bedanken. Het is echt een zalig gevoel om te weten dat er nog zoveel Beauty-enthousiastelingen zijn waarmee ik mijn passie kan delen!

Make-up:
Foundation: MAC Prep+Prime Beauty Balm in Licht
Concealer: NYX Concealer in a Jar in 01 Porcelene
Wenkbrauwen: MAC eyeshadow in Omega
Primer ogen: Urban Decay eyeshadow Primer Potion original
Oogschaduw: Kiko eyeshadow 176, MAC eyshadow in Scene, MAC eyshadow in Malt, MAC eyshadow in Vanilla
Eyeliner: Catrice liquid liner in 010 Dating Joe Black
Oogpotlood: Urban Decay 24/7 Glide-on pencil in Zero
Mascara: Yves Rocher Sexy Pulp mascara in noir
Contour kleur: MAC Bone Beige (alleen in pro store)
Blush: Sleek (Sleek blush pallet in Lace) in Crochet
Lipliner: MAC magenta
Lippenstift: MAC Hot Gossip

Nagels: 
Essie 36 Splash of Grenadine






9 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je een blog hebt! Ik volg al lang je Youtube kanaal, echt heel leuk dat je nu ook een blog hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Emma heel erg veel succes met je blog. Ik heb hem ingesteld als start pagina dus heb hem opgenomen in mijn ochtend ritueel.
    Veel succes ik kijk uit naar je volgende artikel.
    Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Monica! Dankjewel! Het is erg fijn om zo veel positieve reacties te krijgen! :-)

      Verwijderen
  3. Leuk dat je blogloving aangemaakt hebt..
    Ik ben geabonneerd op jou blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat is heel lief van je! En ook bedankt voor de tip over bloglovin, zonder jou zou het wel heel wat langer geduurd hebben voor ik het ontdekt had!

      Verwijderen
    2. Graag gedaan meid!
      Blogloving is super handig om nieuwe blogs te ontdekken hé.. =)

      Verwijderen
    3. Ja zeker! Ik ben er ondertussen echt verslaafd aan geworden! ik snap niet dat ik het nu pas gebruik!

      Verwijderen
  4. Super leuk dat je een blog hebt!

    Liefs je trouwe volgster :)
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen