dinsdag 18 juni 2013

Essence: Ticket to Paradise Collectie

In eerste instantie was ik even het kruidvat binnengelopen om te kijken of er al een nieuwe collectie van Catrice binnen was. Deze was er nog niet :-( Maar de teleurstelling was gelukkig van korte duur toen ik zag dat bij het Essence schap wel een leuke nieuwe collectie opgedoken was. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de nieuwe collecties van Essence en Catrice niet echt op de voet volg, en was dus aangenaam verrast om toch nog wat leuke productjes te scoren ;-)


Zoals je ziet heb ik 3 producten gekocht: een highlighter, want ik ben echt helemaal weg van highlighters! Een glossy lippotlood en een nagllakje. Benieuwt wat ik er van vind? Lees dan snel verder.

Essence Ticket to Paradise in 01 Tropical Heat
Het eerste product dat ik ga laten zien is de highlighter. Deze heeft een goud-/bronze kleur, perfect voor de zomer. Je kan hem gebruiken om de je jukbeenderen van je gezicht in de verf te zetten maar ik ben ook van plan om deze in de zomer (op vakantie wanneer ik hopelijk iets meer kleur heb gekregen) ook op mijn lichaam te gebruiken. Let ook even op het mooie patroontje in de poeder! Dit geeft een instant vakantie gevoel!
Essence Ticket to Paradise in 01 Tropical Heat
Essence Ticket to Paradise in 01 Tropical Heat
Deze collectie komt met twee glossy lipliners. Een oranje kleur en een roze kleur. Ik ben voor de roze kleur gegaan. Het is zoals de beschrijving het zegt: een glossy lipliner. Deze is niet zoals ander lipliners droog en gepigmenteerd. De pigmentatie is vrij zwak en het is een zeer vette substantie. Wat met dit product wel makkelijk gaat is hem over je hele lip aan brengen (zie laatste foto). Is dit product een "must have"? In mijn ogen niet.
Essence Ticket to Paradise in 02 My Treasure Island

Essence Ticket to Paradise in 02 My Treasure Island
Essence Ticket to Paradise in 02 My Treasure Island

Ook heeft deze collectie een aantal nagellak kleurtjes. Ik had direct mijn oog laten vallen op dit kleurtje. Een heel mooi turquoise kleurtje. Met de kleur op zich is zeker niets mis, daar ben ik helemaal weg van! Maar het is jammer genoeg een nagellakje met een "jelly" finish. En dat had ik kunnen weten, op de verpakking van de nagellak staat ook vermeld dat het een semi-transparant lakje is. Dus het lakje voldoet volledig aan de beschrijving er van. Toch had ik deze kleur liever iets dekkender gezien, maar tja je kan niet alles hebben in het leven he ;-)
Essence Ticket to Paradise in 01 Dive With Me To The Island
Hier onder nog een foto waarop ik de drie producten draag.



1 opmerking:

  1. Wat een mooie kleur heeft de lipliner, jammer dat hij een beetje tegenvalt.

    BeantwoordenVerwijderen