zondag 10 mei 2015

The Balm Hawaii Face Palette


De zomer komt er aan en voor velen betekent dat vakantie en reizen. Omdat we niet altijd een overvloed aan make-up kunnen of willen meezeulen en compact reizen soms een vereiste is. Kunnen we maar beter opzoek gaan naar goede producten die weinig plaats in onze koffer of handbagage innemen.

The Balm heeft een aantal schattige, compacte palletjes die ideaal zijn om mee te nemen op reis (of om thuis van te genieten). Vandaag laat ik jullie het Hawaï palletje zien. Dit bevat een mini blush, highligter (die je zowel op je ogen als op je wangen kan aanbrengen) en twee oogschaduw kleurtjes. 
De verpakking is van stevig karton met een leuk design op gedrukt. Ik vind de verpakkingen van The Balm altijd zeer mooi van vormgeving, maar karton is niet zo duurzaam. Hier bedoel ik mee dat karton sneller vuil wordt en een stuk minder stevig is dan andere materialen. Zeker wanneer je dit palette zou gebruiken om mee te reizen. Er zit ook een klein spiegeltje in wat erg handig is. 
De producten zelf zijn zoals we van The Balm gewoon zijn: uitstekend van kwaliteit en pigmentatie. De blush geeft enorm veel kleur af waardoor je maar een klein beetje van het product nodig hebt. De higlighter is mooi om te gebruiken op de ogen, op de wangen valt hij op mijn huid een beetje weg en is voor dit doel niet glanzend genoeg (Er zijn  zeker ook mooie higlighters die geen glans bevatten, maar deze hoort daar helaas niet bij). De oogschaduw is goed  van pigmentatie, zacht van textuur en blend goed uit. Ook blijven de aangebrachte producten mooi zitten doorheen de dag. (aangebracht over een primer)
En wat betaal je nu voor dit snoezige palletje? Wel goedkoop kan je het niet noemen. Ik heb ongeveer 20€ betaalt. Wat in mijn ogen wat veel is voor de kleine hoeveelheid aan producten en een kartonnen verpakking. Toch heb ik zeker geen spijt dat ik dit palletje aan mijn collectie heb toegevoegd. Je kan hier een simpele make-up look mee maken die mooi is voor elke dag. Ook zal dit palette zeker van pas komen wanneer ik op vakantie of op citytrip ga!

1 opmerking: