zondag 19 april 2015

6 Dingen waar ik altijd vrolijk van word!

1 Shoppen (Beauty!)

Ik denk dat veel vrouwen (en ook mannen) het met mij eens zijn dat winkelen kan zorgen voor een instant happy gevoel. Nu ben ik niet zo'n een grote kleding shopper, waar ik graag en het meeste voor ga winkelen zijn beauty spullen. Ik kan er enorm van genieten om tussen de make-up te vertoeven, nieuwe spulletjes te ontdekken. Wanneer ik dan een aantal leuke items kan scoren is mijn dag helemaal compleet. 

2 Een film/boek met een happy end

Ik ben niet zo'n grote filmfanaat maar een goede film of boek met een happy end kan mijn dag wel opbeuren. Ook ideaal om een dag waarbij je je niet zo lekker in je vel voeld mee af te sluiten. Zo pieker ik in bed minder over alles wat nog moet gebeuren of wat is misgelopen die dag. Dan kan ik met een goed gevoel mijn bed in kruipen. 

3 Perfect gemanicuurde/gelakte nagels

De laatste maanden heb ik minder tijd gehad om aan mijn nagels te spenderen maar als ik er tijd voor kan maken kan ik er echt van genieten. Wanneer mijn nagels mooi gelakt zijn geeft het mij altijd een georganiseerd en verzorgd gevoel. Ook kan het een saaie outfit kleur geven wat op zichzelf al bevorderend is voor mijn humeur.

4) Gezellig uit eten/drinken gaan

Niets leuker dan met een hoop vrienden samen iets te gaan drinken en de laatste roddels uit te wisselen. Ook gezellig uit eten gaan met mij toekomstige echtgenoot en familie vind ik zelf echt een van de leukste dingen om te doen. Ik geniet enorm van lekker eten en als dat eten dan nog eens vergezeld wordt door goed gezelschap kan de dag/avond voor mij niet meer stuk.


5) Goede service/behandeling in een winkel

Wat mijn humeur enorm kan beïnvloeden is de manier waarop personeel van een winkel, restaurant, trein, bibliotheek,.... mij als klant behandelt. Wanneer ik op een korte, brute of onbeleefde manier wordt behandeld kan ik mij daar uren nadien nog slecht door voelen. Maar gelukkig is het tegenovergestelde ook waar, wanneer ik op een vriendelijke en vrolijke manier wordt behandeld word ik er direct ook een heel stuk vrolijker van.

6) Goed weer

We zijn met een cliché begonnen laten we dus ook hier mee eindigen ;-) Als de zon schijnt, de hemel blauw is en de temperaturen aangenaam warm zijn dan komt er ook bij mij vanzelf een lach op mijn gezicht.


3 opmerkingen:

  1. Wauw, de meeste puntjes staan ook op mijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles is heel herkenbaar! :-) Ik werk nu sinds kort bij Rituals en ik moet zeggen dat al mijn collega's altijd super vriendelijk zijn tegen klanten, ik heb nog nooit iemand met een slecht gevoel zien buiten gaan! :-) Volgens mij hangt veel af van je bedrijfsfilosofie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen