dinsdag 26 mei 2015

MAC WASH & DRY Studio Sculpt Definig Bronzing Powder in Delicates



Elke paar weken/maanden brengt MAC een nieuwe limited edition uit, de ene keer in een al wat meer  spectaculaire verpakking dan de andere. Momenteel ligt bij MAC de Wash &Dry collectie in de winkel. Een echte zomerse collectie met een bijpassende zomerse verpakking. In eerste instantie was ik niet van plan om iets van deze collectie te kopen tot mijn oog op deze bronzer viel. De studio Sculpt Definig Bronzing Powder in de kleur Delicaters.


De verpakking van deze collectie vind ik erg mooi, het glanzende metallic doosje met ombré kleurtjes doen me denken aan een zomerse exotische cocktail of een ondergaande zon op een tropisch eiland. Perfect dus om mijn verlangen naar zon, zee en strand (tijdelijk) te bevredigen. Ik moet dan ook  toegeven dat het in eerste instantie de verpakking was die me heeft overgehaald om deze bronzer te kopen. Een bronzer meer of minder zal het nu ook niet maken denk ik altijd, het probleem is dat ik dat altijd denk :-S. De bronzen zelf is in een streepjes reliëf geperst. Dit geeft een leuke look maar is voor mij niet essentieel.  

Ik heb de bronzer nu verschillende keren gebruikt en ik moet zeggen dat ik over het product niet zo enthousiast ben als ik over de verpakking was. Het is zeker geen slechte bronzer maar verwacht geen spectaculaire resultaten. Hij brengt op mijn huid een beetje vlekkerig aan maar eens uitwerkt tot een egaal geheel blijft hij wel vrij lang zitten. Qua kleur is hij warm van ondertoon wat op mijn huid echter al snel een beetje oranje oogt. Als je heel goed kijkt zie je ook een kleine gouden glans, die eens aangebracht op het gelaat niet meer te zien is. Ik denk dat deze bronzer op mensen met een iets donkerdere en/of meer gebruinde huid waarschijnlijk een iets beter resultaat zal geven dan op mijn bleke huid. Wil je met een bleke huid deze bronzer toch dragen probeer deze dan te combineren  met een blush met een koele ondertoon, dat werkte in ieder geval voor mij. 

Kortom mijn oordeel is een beetje tweeslachtig, ik ben helemaal weg van de verpakking maar de bronzen zelf is een standaard bronzer zoals je bij vele andere merken zal vinden.

1 opmerking:

  1. Ik vind dat het wel mooi staat, maar hij is idd niet echt speciaal

    BeantwoordenVerwijderen