donderdag 2 april 2015

Kiko Water eyeshadow 225

Een van mijn absoluut favoriete merken is het Italiaanse merk Kiko - mensen die mijn youtube video's kijken zullen dat ondertussen wel kunnen beamen -  Kiko biedt de beautylover een groot assortiment aan betaalbare make-up van goede kwaliteit. Wie is daar nu niet voor te vinden? Ik in ieder geval wel. Kiko is helaas in België en Nederland enkel online verkrijgbaar en dus telkens wanneer ik in het buitenland ben en er een Kiko winkel in de buurt is weet mijn vriend dat hij mij te tijdje zal moeten missen terwijl ik mijn ogen de kost geeft en de winkel uitkam op zoek naar leuke make-up (mijn vriend moet mij in het buitenland eigenlijk nogal vaak missen terwijl ik de lokale make-up winkels leeghaal). Deze Water eyeshadow is er één van die producten die ik in het buitenland heb weten te scoren (de Kiko aan Oxford Circus in Londen om precies te zijn). Het is niet meteen een kleurtje voor elke dag moet ik toegeven maar net die felle blauwe frisheid die zo in het oog springt wekte mijn interesse.

De verpakking is zoals we dat van Kiko gewoon zijn: ze is zwart, stijlvol en eerder minimalistisch. In het dekseltje zit een spiegeltje verborgen wat natuurlijk altijd handig is voor "on the go".  In verpakkingstermen vind ik dat simpel en functioneel meestal goed is en dat geldt ook voor deze Water eyeshadow. De structuur van de oogschaduw is zeer esthetisch en geeft je een futuristisch gevoel. De blauwe frisheid is een stelling voor het oog, het is bijna zo mooi dat je het zonde vindt om het product voor de eerste maal te gebruiken.

Kwalitatief is deze oogschaduw voor mij ook een topper, waardoor de verhouding tussen prijs en kwaliteit zeker een extra pluspunt is. De water eyeshadow laat zich gemakkelijk aanbrengen zonder veel fall out en is erg gemakkelijk te blenden. De pigmentatie is zowel droog als nat zeer goed en die felle blauwe satijnachtige kleur geeft je ogen iets extra verleidelijk. Kortom ik ben zeer tevreden met  deze Water Eyeshadow en sta te popellen om meer kleuren van deze lijn te proberen.

Je kan Kiko vinden in verschillende Europese landen zoals Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland en Engeland. Gelukkig kan je ook op de website van Kiko terecht om ook zo van hun producten te genieten zonder op vakantie te moeten al is dat op vakantie gaan ook niet zo'n ramp.



1 opmerking: