dinsdag 31 maart 2015

Mijn Beauty wishlist

Op gebied van beauty producten kom ik zeker niets te kort. Mijn uitgebreide beautystash is voor velen een overdreven verzameling van onnodige beauty spullen (collega's van mijn vriend waren letterlijk geschokt toen ik thuis een kleine rondleiding gaf). Tja ik geef ze geen ongelijk. Maar als een echt beauty junkie heb ik nooit genoeg. Dus ook ik heb een beauty wishlist van producten die ik graag een zou uitproberen maar omwille van prijs of beschikbaarheid nog niet heb kunnen bemachtigen. 

De eerste die al jaren op mijn verlanglijstje staat is de Clerasonic. Een elektrische rijnigingsborstel die de huid nog beter zou reinigen. Vele beauty bloggers zweren dat ze niet meer zonder hun Clerasonic zouden kunnen. 
Glamglow maskers, ze zijn zeer populair en veel besproken luxe gezichtsmaskers. Ik ben zeer nieuwsgierig naar deze maskers maar de prijs (bijna 60€) voor een vrij klein potje is me op dit moment toch iets te duur. 

Een Airbrush kit, iets dat misschien weinigen op hun wishlist hebben staan. Maar ik ben al jaren zeer nieuwsgierig naar deze techniek. Zeker voor fotografie, televisie en film make up is dit een interessante manier om make-up mee aan te brengen. Een tijdje terug stond ik op het punt eentje van Mac aan te schaffen maar heb dan het gespaarde bedrag gebruikt om een citytrip naar Londen te maken, ook leuk natuurlijk.

Eentje die waarschijnlijk wel op vele beauty lijstjes zal staan zijn de Make-up geek oogschaduws en blushes. Volgens de reviews zijn deze producten zeer betaalbaar en goed gepigmenteerd, en ja wie wil dat nu niet. Het feit dat je ze helemaal van Amerika moet laten overkomen houd mij wat tegen om ze te bestellen. 

De meeste producten zijn vrij dure producten maar ik heb ook wat budget wishes. Eén ervan zijn de butter glossjes van NYX. Ik zie ze zo veel voorbijkomen op instagram. En telkens word mijn verlangen naar deze lip juweeltjes groter en groter.

Van dit volgende product heb ik een staaltje uitgetest en was ik meteen verkocht. Het Kiels Midnight Recovery Concentrate is dan ook een veel besproken nacht serum. En ik snap wel waarom. De prijs is wel even slikken, maar de kans is groot dat ik uiteindelijk toch nog zwicht en mezelf verwen met dit luxe product.

Laat me weten welke producten op jou wishlist staat, zo kan ik ook weer nieuwe producten ontdekkenLachebekje met lachende ogen

3 opmerkingen:

  1. Die make up geek oogschaduws wil ik ook wel eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Clarisonic heb ik en ik kan hem zeker aanraden! Ook het serum heb ik en de prijs lijkt hoog maar je doet er meer dan een jaar mee du dan valt het zeker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Glamglow maskers zijn 50 euro in de ici paris xl! Tot nu heb ik ze daar het goedkoopst gevonden maar inderdaad zo'n klein potje en zo'n prijs.. Ik wil ze nogthans zeer graag proberen!

    BeantwoordenVerwijderen