vrijdag 20 maart 2015

Make-up Revolution Redemption Palette Acid Brights



Kleur, kleur, kleur en nog eens kleur, dat is  wel een gepaste beschrijving voor het revolution Redemption Plalette Acid Brigths. Ik heb dit palette gekocht in een Superdrug (Londen, UK) maar je kan het ook gemakkelijk online bestellen op verschillende webshops.


 Dit pallet bevat maar liefst 12 kleuren, waarvan 8 matte en 4 glanzende. Zoals bij vele eyeshadow palettes het geval is de kwaliteit van de glanzende oogschaduw iets beter dan die van de matte. De matte zijn iets droger en poederachtiger dan de glanzende. Maar pigmentatie dat hebben ze zeker.


 Deze kleurtjes werken het beste over een iets vettigere en licht kleurige basis zodat het poeder er goed aan kan blijven kleven en de kleuren goed uitkomen. Ik zou zelf deze kleuren nooit zonder een oogschaduw basis dragen daar zijn ze denk ik iets te droog voor.
Zo'n palette vraagt natuurlijk voor een knallende regenboog look. Ik heb hier een witte basis onder zodat de kleuren mooi uitkomen. Verder enkel een laagje zwarte mascara. Ik heb dit palette toevallig  bij wijze van experiment gekocht omdat de felle kleuren mij wel aanspraken en het moet gezegd worden ik was aangenaam verrast door de kwaliteit die dit vrij goedkope palette (£6) met veel verschillende kleuren. Een echte aanrader voor wie graag experimenteert met kleur.


2 opmerkingen: