zondag 4 augustus 2013

Belgische Youtube Gatering

Ik weet wat jullie nu denken: "Waar was je! Je hebt in je vorige artikel gezegd dat je weer veel ging bloggen!!!" Ja...erg he... je niet aan je beloftes houden. :-S Ik kan hier een hele hoop excuses uit mijn mouw gaan schudden, maar tja..wat heb je daar aan.. niet veel. Dus dat zullen we maar niet doen ;-)

Ok, nu we mijn afwezigheid even hebben behandeld hier even een kort berichtje over "De Belgische Youtube Gatering" Ik ga er niet veel over zeggen omdat er eigenlijk maar een woord nodig is om deze dag te beschrijven: SUPER! Ik was zelf eerst wat aan het twijfelen om te komen aangezien er voornamelijk vlogers en gamers van de partij zouden zijn. En.. tja... dan sta je daar met je make-up filmpjes en beauty praatjes... Maar ik ben zo blij dat ik toch aanwezig was. Ik heb enorm veel leuke mensen ontmoet die echt super video's maken! Ik link al de kanalen onder in de beschrijving van mijn video:

Wat was nu de bedoeling van deze bijeenkomst? Gewoon....eens kijken waar andere youtubers van Vlaanderen zoal mee bezig zij en ook een beetje kennis en tips uitwisselen. Ik ga eerlijk zijn, dat dat voor mij nu niet echt gebeurt is aangezien er niet zo veel beauty-vloggers (Ik haat het woord beauty goeroe! Ik beschouw mezelf niet als een goeroe maar gewoon iemand met kennis van beauty en een vlotte babbel) waren. Maar ondanks dat was het een zeer toffe namiddag en heb ik mij enorm geamuseerd :-)

Ik wil ook graag de mensen bedanken die zich voor de organisatie van dit evenement enorm hebben ingezet! Petje af hoor! (of op, nadat we zo'n leuk youtube petje gekregen hadden ;-) )

Ok ik ga er niet meer woorden aan vuilmaken (ik heb het liever proper) hier zijn een aantal foto's:





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten