woensdag 3 juli 2013

Catrice Lipglos in 080, Love, Pink & Happiness

Ik ga het eerlijk toegeven ik zelf ben geen echte lipgloss fan. Ik draag vele liever een lippenstift. Maar af en toe heb ik dan toch zin in het dragen van een lipgloss. Ik draag lipgloss het meeste op van die dagen dat je er niet “te opgemaakt” wil uit zien. En dan is dit glossje natuurlijk super handig!

De kleur is een subtiel roze kleurtje. Je ziet we duidelijk dat het een roze kleur is maar mensen die niet echt van het roze spectrum houden zullen deze ook nog kunnen apprecieer.

Iets waar ik echt een hekel aan heb zijn glossjes die super plakkerig zijn. Misschien heb je het al wel meegemaakt/gezien, dan weet je wellicht waarover ik het nu heb: lipgloss die wanneer je praat van die "draadjes" of "stalactieten" vormt tussen je onderlip en je bovenlip, afschuwelijk! Deze lipgloss heeft dat plakkerige effect gelukkig niet! (tenzij je er een zeer grote hoeveelheid van gebruikt natuurlijk) Dat is ook het geen ik er zo goed aan vind. Het geeft de gewenste glans maar zonder het overdreven plakkerige gevoel.

Ook de pigmentatie is voor mij goed gekeurd. Het is en blijft een lipgloss, dus deze zijn in eerste instantie niet gemaakt om een massa aan pigment te bevatten. Ik weet dat ze tegenwoordig zeer gepigmenteerde lipglossjes op de markt hebben gebracht, maar deze is nog eerder een gewone simpele lipgloss die doet wat je er van verwacht.

Nog even een kleine samenvatting: het is een aangename lipgloss die niet te plakkerig aanvoelt. De kleur die hij afgeeft is voor een lipgloss goed genoeg. Ik ben met dit glossje zeker tevreden en wil in de toekomst nog wat Catrice glossjes uit testen!

2 opmerkingen: