donderdag 28 mei 2015

The Body Shop Soft Hands Kind Heart

The Body Shop maakt er al jaren een punt van meerdere goede doelen te steunen. Er is altijd wel één of andere actie waarbij je mooie producten kan kopen en terzelfder tijd een goed doel steunen.  Deze Soft Hands Kind Heart handcream van The Body Schop is ook zo'n product.

Door deze handcream te kopen steun je The Body Shop foundation en zij steunen dan op hun beurt verschillende goede doelen. Op dit moment gaat een deel van de opbrengst (£1.5 = €2) van deze handcream naar de educatie van kinderen. Elke verkochte Soft Hands is goed voor één les. Aangezien ik zelf fulltime leerkracht ben in het secundair onderwijs is dit een goed doel dat ik persoonlijk zeer belangrijk vind en dat ik zeker ook wil steunen.

Maar goed genoeg over onderwijs. Jullie zijn natuurlijk zeer benieuwd naar de handcream zelf. Laat ik het jullie maar snel vertellen. Deze handcream bevat angelica extract dat je handen beschermt en verzacht en waardoor je handen dus zijdezacht zouden moeten aanvoelen.

Deze handcream is een zeer dunne lotionachtige crème met een zeer aangename, frisse en "groene" geur. De soft hands trekt zeer snel in de huid, maar laat wel een verzorgend laagje achter. Nu zullen sommige al snel denken aan een vettig en plakkerig laagje, maar dan verrast dit product je zeker. Er is absoluut geen vervelend of plakkerig gevoel en je handen voelen heel verzorgd en goed gehydrateerd aan. Je kan dus na nadien perfect een glas vastnemen zonder een spoor van vettige vingertjes achter te laten. 
Kortom, ik vind dit een fijne handcrème. De crème verzorgd niet enkel hij mijn droge handen goed maar hij is ook nog eens goed voor ons geweten ;-). Dus heb je nog geen goede daad verricht vandaag en ben je op zoek naar een fijne handcrème? Zoek dan niet verder, ik heb hem voor jou gevonden.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook al zien staan. Super dat je hem tof vind want zo is het leuk een goed doel te steunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is jammer dat je de blog niet voortzet :) Ik beveel een portal aan voor jongeren aan iedereen die nog op zoek is naar zijn vriendin of vriend https://be-loved.be/

    BeantwoordenVerwijderen