zaterdag 16 mei 2015

MAC Full of Joy Powder Blush


Ik ben een enorme fan van blush en voor een extra blush of highlighter is altijd nog wel een plekje te vinden in mijn zo al enorme make-up collectie. Onlangs kwam ik bij MAC deze prachtige blush tegen. Full Of Joy genaamd. 
Deze blus kan je bij MAC vinden in de categorie Frost. Het is dus een blush met een zeer aanwezige "frosty" glans.
Deze zeer licht roze kleur is duidelijk aan de koele kant en je zou kunnen zeggen dat hij bijna naar lila neigt. Een beetje beangstigend als je daar bij stilstaat want je wil natuurlijk geen paarse wangen tenzij je voor het circus werkt. Maar O....wat is hij mooi! Ik ben aan het zoeken naar de gepaste woorden om hem te beschrijven maar zelfs adembenemend komt niet in de buurt.
Nu is niet elke blush voor iedereen even geschikt. En dit is het type blus dat niet iedereen even mooi zal staan. Door zijn lichte en zeer koele kleur zou ik hem dan ook enkel aanraden voor mensen met een zeer lichte en koele huid. Bij mensen met een warme, medium tot donkere huid zal deze blush als het ware op de huid blijven liggen en er een tikkeltje fake uitzien, wat natuurlijk nooit mooi is, tenzij dat dat misschien de look is waar je voor wil gaan (denk aan dragqueens of stagemake-up). Maar als je wel een lichte huid hebt zoals ik, dan is het echt een hele mooie blush. Hij geeft je gezicht een frisse en wakkere gloed, door de felle glans heb je ook geen highlighter meer nodig.

Op de eerste foto zie je mij zonder blush (wel heb ik MAC Sculpt contour poeder op), op de tweede foto draag ik de Full Of Joy blush. Ik denk dat het duidelijk is dat ik echt helemaal fan ben van deze prachtige blush. Het is een juweeltje! 

Wat is jou favoriete blush?

2 opmerkingen: